Tuesday, January 22, 2008

me,donald duck,botox and miachel jackson





This sunday i was not able to go to church because i had a allergic reaction to something that caused my upper lip to swell so:




1.that i looked like donald duck




2. i had a lip that woman would want who spent big bucks on botox.




3. i had to cover my mouth with a scarf like miachel jackson as i went to the emergency room.




i can laugh about it but i was scared,worried and concerned because our health insurance is worth less than the ink and paper it is printed on-and it is only my wife working-and i did not further want to add to the fiancial burden as we struggle here in nyc.




and i thank God that he healed me thru the doctors that attended me.




so i ask for prayer for these things:




1. contuined healing


2.grace for my wife


3. i am blessed with a job.






Este Domingo i no fue capaz de ir a la iglesia i porque tenía una reacción alérgica a algo que causó mi hinchazón en el labio superior son los siguientes:


1.that i parecía pato donald


2. I tiene un labio mujer que se quiere que pasó gran dólares en botox.


3. I tuvo que cubrir mi boca con una bufanda como miachel jackson como i se fue a la sala de emergencias. Puedo reír al respecto, pero me quedé asustada, preocupada y preocupado porque nuestro seguro de salud es un valor de menos de la tinta y el papel en que está impresa en-y es sólo mi esposa y trabajo-no me quiere más que añadir a la carga fiancial En nuestra lucha aquí en nyc. I y gracias a Dios que me sanó a través de los médicos que asistieron a mí. Así que la oración para pedir estas cosas:


1. Contuined curación


2.gracia para mi esposa


3. I estoy bendecido con un trabajo.




No comments: